/db Vanaja matkailuauto

Kirjoittaja Aihe: Vanaja matkailuauto  (Luettu 5257 kertaa)

Wexi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
Vanaja matkailuauto
« : 20.08.10 - klo:19:24 »
Sattuisiko valtakunnasta löytymään vielä kuosissaan olevaa VANAJA l-a -alustalle rakennettua matkailuautoa?

Vihjeitä kerää Raimo

p. 0400 450 585
tai e-mail: raimo.stenvall@r-stenvall.fi

Jyrki H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Vanaja matkailuauto
« Vastaus #1 : 24.10.10 - klo:20:06 »
Sattuisiko valtakunnasta löytymään vielä kuosissaan olevaa VANAJA l-a -alustalle rakennettua matkailuautoa?

Vihjeitä kerää Raimo

p. 0400 450 585
tai e-mail: raimo.stenvall@r-stenvall.fi

Onkohan Stenvalli jo löytänyt kuosissaan olevaa Vanaja linja-auton alustalle rakennettua matkailuautoa ? 

Jyrki H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Vanaja matkailuauto
« Vastaus #2 : 02.11.10 - klo:18:21 »
Terve!
Jos kenties joku muukin on kiinnostunut ostamaan Vanaja l-auton alustalle rakennettua matkailuautoa niin olen saanut vinkin sellaiseen autoon.Kyseessä on vuosimallia-69 oleva Vanaja linja-autosta tehty matkailuauto jossa on mm.saunakin.Auto on puoliautomaatti laatikolla ja melkoisella varmuudella Aec-691 moottori.Auto on katsastettu viimeksi vuonna-2008.Tästä viimeisestä katsastus vuodesta päätellen niin ei se voi vielä kaiketi kovin harsokaan olla.En ole itse autoa nähnyt,ainoastaan saanut vinkin sellaiseen ja koska meidän " klaanilla " on talli tällä hetkellä täynnä Vanajia ja jopa yksi Sisukin siellä on niin annamme tämän Vanajan mennä ns.ohi suun.Täällä yksi henkilö tälläistä " kuosissaan olevaa Vanaja matkaluautoa " haluaisi ostaa ja olen hänelle vinkin antanutkin tästä samasta autosta s-postilla 25.10.10 Mutta en tiedä onko tuo toimiva osoite kun ei ole mitään vastausta tullut häneltä.Toki onhan hänelle kännykkänumerokin,mutta tyydyn ainoastaan s-posti viestintään.

Vanaja sijaitsee Kärkölässä ja sitä voi tiedustella numerosta 0500-715377 Kari Kymäläinen