Kerrotaan että TVH halusi Maailmanpankin autot kaikki LEYLAND koeella huollon helpottamiseksi.Eläkeläis kuskin kertoi että eroja oli!,muistan ainakin että jomassa kummassa merkissä oli vielä rättiöljynputkari,toisessa paperi.Ei tullut kysyttyä kätisyydestä.Luulen että suomalaiset Autotehtaan ottaa sitä versio jota valmistetaan enemmän ja hinta on ehkä siksi halvempi.Mulla on ollut o.359/375 ja o.400 moottorin kirjat ja tyyppi poikeukksia on hiveesti.On kun se erään kielen kielioppi,ei tarvi osasta säännömukaisuuksia vaan poikkeukset!.Ehkä se sekoittaa että muistaisin että o.400 on imu kuskipuolella ja pako apparin.On me ajeltu tosin sellaisella 1965 SISU -bussi matkailuautollakin.Se oli kyllä varastosta siivouksesta löytyneistä osista tehty,siinä oli vielä 5-V SörkänFuller,tehostamaton ohjaus!.Savo-Karjalanlinja vanha Helko-AL kori.En muista mikä kone oli ,mutta imu oli kuskinpuolella,kaasuläpän ailpaineputkesta oli kierteet huonot ja kaveri teki autoonsa uusia ja katselin vieressä..Loki oli takapäästä säröllä kuin 375 ainakin säröili,sitä oli vesiluukkua jatkettu ensin yhdellä latalla hitsaamala ja toinen perään ja korkkia välissä!.Ja kaasuvivun akseli meni vielä plokin läpi toiselle pulelle!.