Onneks olkoon,
Tiedänhän jotain minäkin.
On varmaan ollu yksityiskäytössä, kun on perkinssi koneena.
Perät on ollu niitä Eatoneita mutta periä ja vaihteita on tehdas valmistanut itsekin.
Omassani ainakin on Eaton 2 nopea perä ja Commer tehtaan 4v synchromesh.
Olen itse kaipaillut että jos löytyis se 5v malli jostain.
Kyllä olen Sisukuskin sipittäny kun tämä kulkee lämä tiskissä 106 kliksaa 10-20 renkailla.
Ei ole tapana mutta kun nuorimies puukengät tiskillä leuhkasti sinnitteli rajotinta vastaan.
Sinne jäi nokea yskimään.
Valmetin 6,1 l ahdettu 136 hv on koneena.
Malli muuten esiteltiin jo -74 kuten taidat tietääkin Commer Commandona. Kori pysyi samana aina elinkaarensa loppuun. Commer => Crysler => Peugeot => Renault. Sinulla taitaa olla ensimmäinen vuosikerta kokonaan Crysler Dodgena. Tehtaan omistus vaihtui -79 kokonaan Cryslerille.
Koppeja oli kaksi versiota Standard ja Hi Line.
Kun sanoo Dodge melkein kaikki sotkevat amerikan Dodgeihin, eikä näitä pidä sotkea Dodge Brothers Dodgeihinkaan joita tehtiin Englannissa niitäkinja viitataan Dodge Kew, valmistuspaikan mukaan.
Dodge Kew ja Dodge Luton olivat kaksi eri tehdasta. Dodgella on avolava A 100 joka vielä sotkee lisää.
Mulla olevat 20" renkaat on kyllä vaikeampia löytää ja kuten todettu hidas
Kyllä sitä jyristystä riittää tässäkin
Polttoainetta mulla kuluu 28l/100 km tyhjänä ja 30 l/100 km kuorma päällä.
CO2 päästö noin 650 g / km.
Nummi ässä sulla mulla universal. Mutta voin minä lavan kipatakin.
Ainaskin auton ohjekirja ja moottorin ohjekirja löytyy Juvekim nettikirjakaupasta.