/db O: Lockheed? nestekytkimen pääsylinteri se joka poljin painaa..

Kirjoittaja Aihe: O: Lockheed? nestekytkimen pääsylinteri se joka poljin painaa..  (Luettu 5826 kertaa)

realsanta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 44
Dodge commandoon tulis, varmaa bedfordistakin löytyy ... englanista tilasin jonkun petterin oman joka näytti kuvissa 95% samalta...


nykyisellä on oireet ettei kytkintä irroita kuin satunnaisesti ja ilmaus reijästä(joka on sielä vaihdeloodan työnnä) tuli kerran kuraa .... ja poljin ihan tunnoton. vaikka kuinka pumppaa ja avaa sen ilmaus reijän niin ei tule mitään.. eli varmaa kumit tuolla sisällä soosina ja päästää paineen läpi takas

eli jos löytyy tuolainen ehjä hyllystä saapi kaupitella tai tiiviste sarja

pari huonoa kuvaa



saa soitella 045-1328044 realsanta@hotmail.com

UTR

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 122
Minulla kytkimen irroitusongelma selvisi tiivisteen vaihdolla ja uudella nesteellä.
Hoonasin 1200 vesihiomapaperilla sylinterin ja hyvin toimii.
Tiiviste maksoi pari euroa ja myyjä oli se romukirpputoreilla jarruosia myyvä (minua) vanhempi herra.
Kannattaa samalla hoitaa pää- ja työsylinterit.

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Me on huomattu Kuorma ja henkilö-autoissa sellainen juttu poljinsylinterin rengas-kumeissa että sellainen missä "huuli" on koko renkaan levyinen voi tehdä sen että on liian kireä.Poljinta ei saa joko ollenkaan painettua,se voi jäädä pohjaan ei palaudu.Leveä rengaskumi toiminee pyöräsylinterissä?moitteetta?.Paras on sellainen missä huuli on puolet renkaan leveydestä loppu on ohempaa,ei tuuliikaa kitkaa!
Eiköhän tää ollu tässä?