Kyllä se nokallinen 110 on aika meluisa!,arsinkin vakioperävälityksellä kierroksia oli,kaveri ajoi myöhemmin LBS BULDOGIA ja sanoi se on ihan eriplaneetalta!.Siellä kuuli radiotakin.Mulla on muistikuvaa että mutkaisilla sorateillä ei kovaa menty.Englantilaisissa laatikoissa kolmonen oli erittäin lyhyt ja ei jaksanut nelosella vetää!.Asfaltilla AUSTIN meni 80 kevyesti ja mentiin Pikku Mosseista ja FIATeista ohi.Sallittu oli kai se 70km/h vuoteen 1969?.Linja-autot ja pakut oli 90km/h ja ne pudotettiin samaan 80km/h.1974ko ne akselipainot nousi ja 110 tehot ei enää riittäneet .VT12 aina nähtiin kun oli kovaa jonoa ,arvattiin jo ,niin edessä oli Pulkkinen? MIKKELI kärryllinen nokka 110 veturina.Kyllä ne N88 kin tukkiautona ,ja hakekaapit kärryllä vielä 70-L meni mäessä 40km/h Koskisen Sahalla Järvelään,ajelin moottoripyörälä perässä.Yheksää kymmentä antoi faija ajaa Ukko>Petterillä,sanoi "Siitä ei vielä polliisit sakota".Samoin kaikki tutut automiehet joiden kyydissä siihenaikaan istuin!.Lisäsivät " Akseli pitää pyöriä nopeemmin kuin Vekselin!"