/db Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?

Kirjoittaja Aihe: Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?  (Luettu 6978 kertaa)

scaniamania

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?
« : 28.03.12 - klo:14:02 »
Ainakin Scanian oven sisustuslevyt on kiinni kartiopeltiruuveilla, joissa on sellainen "kalansilmä"  aluslevy. Onkos jollakulla niitä myynnissä tai tietää paikan mistä kannattaisi kysyä ?
Parempi yksi veteraaniauto katon alla  kuin kymmenen pusikossa. Scania mies, muuten terve.

N3/47

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?
« Vastaus #1 : 28.03.12 - klo:21:03 »
Terve Kuinka monta sinä niitä tarvitsisit ja mikä se sun malli on? täällä meilläpäin on yksi 110 koppi varmaankin tarpeettomana omistaja on kyllä nuuka mut jos siinä ois ne tallessa voisin kysäistä niitä antasko ottaa niitä. Hommaa sinä minulle VANAJA valurauta kyltti vasta palveluksi..

scaniamania

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
Vs: Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?
« Vastaus #2 : 29.03.12 - klo:12:03 »
Mulla on 110, mallia 1970. Minulla on nyt pojan kautta verkot vedessä Wurthin suuntaan => katsotaan mitä se tuottaa. Ruuvit ja prikat puuttuu kaikki, koska ostin auton "projektina" ja ovien sisulevyjä ei ollut ollenkaan. Nyt mulla on siinä paikalla väliaikaisesti pelkät tasakantaiset peltiruuvit, mutta ei ole hyvän näköinen ja kannat rikkoo sen keinonahkapäällysteen.
Parempi yksi veteraaniauto katon alla  kuin kymmenen pusikossa. Scania mies, muuten terve.

UTR

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 122

110Super

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
Vs: Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?
« Vastaus #4 : 30.03.12 - klo:17:03 »
Eiköhän noita Wurthilta saane, kun luettelokin niitä mainostaa:
http://www.wurth.fi/site/media/pdf/tuotekuvasto/tuotteet/kiinnitystarvikkeet/Ruuvikuvasto.pdf
s. 2.99 -> peltiruuvin aluslevyt.

MOSKU

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 57
Vs: Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?
« Vastaus #5 : 01.04.12 - klo:21:50 »
Viime viikolla uusin Jyryyn kaikki ruuvit ja aluprikat ja niitä saa täältä ainakin ihan normi pulttiliikkeestä kappaleittain  ;)

Ohessa kuvaa Jyryn ovista uusilla prikoilla ja rosteriruuveilla. Minulla on sellainen tapa tullut että kun entisöin jonkin kamppeen niin laitan kaikki näkyvät ruuvit/pultin rosteria tai happoa niin eivät ala "itkeen" ruostetta  ;)

Ja kuva myös nykyisestä projektista joka meillä veljen kanssa on jo "kalkkiviivoilla" parin viikon sisällä katsastetaan  :D

MTK 49

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
Vs: Oven sisulevyn ruuvien "kalansilmä" prikat ?
« Vastaus #6 : 29.04.12 - klo:21:05 »
Biltema!