/db Ford Rhein Osia ostetaan

Kirjoittaja Aihe: Ford Rhein Osia ostetaan  (Luettu 4246 kertaa)

Pioneer

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
Ford Rhein Osia ostetaan
« : 06.12.12 - klo:15:15 »
Eli tarve olisi vuoden 52 rheinin fordin osille. Kokonainen moottori apulaitteineen, lamput,puskuri,jne... ja kaikkea muutakin saa tarjota. Soita tai laita s-postia. Tommie@kotinet.com tai 045-6782946
 LIsäksi kaikki tiedot kys autosta kiinnostaa ja jos jollain olisi jotain materiaalia kyseisestä kulkineesta.

Pioneer

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Ford Rhein Osia ostetaan
« Vastaus #1 : 06.12.12 - klo:21:58 »
Ja tosiaan sehän on Fordin bensa v8 moottori.

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Vs: Ford Rhein Osia ostetaan
« Vastaus #2 : 06.12.12 - klo:22:50 »
Tuolla meilläpäin on ilmeiseti edelleen ladossa TAMPELLAn Rhein Ford josta on oma moottori hajonnut!.Siinä on amerikan Ford moottori ja se on erilainen!.Syyläriinkin on tehty uusi veivinreikä!.Se ei ole myynnissä kun "Se menee helposti museorekisteriin!,laitetaan joskus itse"aivan sisustus riekalina ja ulkoakin ruosteessa.Mulla on siitä jossain kuva 1990-Lta.Jos ei museorekisteriin halua,Lättäpää V8 tehdään kai edelleen jälkituotantona,olen nähnyt HotRod miehilla 2 erilaista uutta konetta uusilla virtasysteemeilä eri valunumerot kansissa.
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:23:00 kirjoittanut T.S. »
Eiköhän tää ollu tässä?

Pioneer

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Ford Rhein Osia ostetaan
« Vastaus #3 : 07.12.12 - klo:16:44 »
Tässäkin on syyläriin tehty samanlailla veivin reikä! ollut v8 lättähattu. Kunnan wanha paloautona työskennellyt. 12 tuhatta ajettu mutta seisonut kymmeniä vuosia ja moottori on jätetty kelteisilleen ulos...

Pioneer

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Ford Rhein Osia ostetaan
« Vastaus #4 : 07.12.12 - klo:16:49 »
Ja tämähän on minulla saksassa Kölnissä tehty Fordi. Virallinen mallihan on FK3500. Kölnin foorti