Toisille se käy kaikki!.Vanhasta paloautosta ei monet saa tehdä mitään muuta!,mä en saanut lupaa vaihtolava laitteelle kun auto ei 1966 ole ollut kuin soralava-auto,ja se on 1980 lyhennetty hinuriksi 60cm.Siollä on siis historia suomessa ja on alkuperäisellä koneella,ei ol V8a!.Kai meissä yliTÄHÄN MENNESSÄ kymmenessä joita olen tavannut romppeitaostaessa ja myydessä on jotain vikaa kun ei hyväksytä sitä että säännöt ei koske kaikkia?Ei kai nää kerhot ja jäsenmaksut ole meitä varten?.Syyskuun puolivälissä lähetin kyselyn kuulemma "Se on SAHK VETKUlle määräämälle kat"s,ei ole vastausta ole tullut.liekö väärä osoite?,toinen MS tarkastaja vastasi.Eisilti , munkaan se osoite mistä kyselin ole enään voimassaEi voi painaa lehteen mitä yli 10 henkeä TÄHÄN MENNESSÄ on sanonut tästä palvelusta ja palvelijasta!,tunnetut pikä'nlinjan harrastajatkin on sanoneet että pitäis nostaa kissa pöydälle.Sanoin älkää puhuko mitään teidät suljetaan yhteisöstä vaan kukaan ei p uhu teille!,sanoin mä voin uhrautua ja erot ens vuodenvaihteessa