/db Harrasteajoneuvoluokka?

Kirjoittaja Aihe: Harrasteajoneuvoluokka?  (Luettu 21783 kertaa)

RH

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 89
Harrasteajoneuvoluokka?
« : 01.12.07 - klo:12:32 »
Tuolla nettilehdessä Puheenjohtaja kirjoittaa tulossa olevasta harrasteajoneuvoluokasta. Onko ko luokka nyt todellakin tulossa ja jos niin missä vaiheessa asia on. Asiastahan on puhuttu jo useita vuosia eri yhteyksissä, mutta mitään virallista ei ole kuulunut.
Olen toki Pj:n kanssa pitkälti samaa mieltä ko asiasta, mutta näkisin kuitenkin positiivisena tälläisen "väliluokan" mr-kaluston ja normaalissa rekisterissä olevan kaluston välissä. Onhan harrastajilla paljon kalustoa jota ei jostain syystä saada mr-kilpiin, mutta muuten on säilyttämisen ja esittelemisen arvoista.

Jallu

  • Vieras
Vs: Harrasteajoneuvoluokka?
« Vastaus #1 : 02.12.07 - klo:12:34 »
"Tuolla nettilehdessä Puheenjohtaja kirjoittaa tulossa olevasta harrasteajoneuvoluokasta. Onko ko luokka nyt todellakin tulossa ja jos niin missä vaiheessa asia on. Asiastahan on puhuttu jo useita vuosia eri yhteyksissä, mutta mitään virallista ei ole kuulunut."

Käsittääkseni asiasta ei todellakaan ole mitään uutta kuulunut.

"Olen toki Pj:n kanssa pitkälti samaa mieltä ko asiasta, mutta näkisin kuitenkin positiivisena tälläisen "väliluokan" mr-kaluston ja normaalissa rekisterissä olevan kaluston välissä. Onhan harrastajilla paljon kalustoa jota ei jostain syystä saada mr-kilpiin, mutta muuten on säilyttämisen ja esittelemisen arvoista."

Tätä mieltä minäkin pyrin kirjoituksessani olemaan. Toivonpa kuitenkin, että museoajoneuvoluokka säilyy erillisenä mm. autenttisine rekisterikilpineen.

t. Jallu

RH

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 89
Vs: Harrasteajoneuvoluokka?
« Vastaus #2 : 02.12.07 - klo:13:08 »
Ok. Mielenkiintoni vain heräsi,että joko nyt ihan oikeasti asia on edennyt.
Museoajoneuvoista olen aivan samaa mieltä, ajanmukainen rekisterikilpi on aivan oleellinen osa mr-pelin ulkonäköä.