Kuinkahan yleisiä ovat Suomenmaassa BeGe:n täysteräsohjaamot, jotka ovat malliltansa puurunkohyttejä vastaavia. Useampi harrastaja on tingannut, että ensimmäinen Scanian täysteräsohjaamo oli vasta vuosimallista -66 eteenpäin valmistuksessa ollut kiinteällä rintapellillä varustettu malli.
Itselläni on 2kpl L-76.sia vm:1964 ja 1965, joissa on kummassakin täysteräshytit (tehtaan asentamat) ainoat puuosat kyseisissä kabiineissa ovat kapeat vaneriviilut hytin yläkarmeissa kattoverhoilun kiinnitystä varten.
Kumpikin autoistani on Ruotsista Norbottenin alueelta peräisin olevia entisiä tienhoitoautoja.
Olikohan kyseinen normaalia paremmin eristetty ja lisälämmityksellä varustettu koppi joku Vägverketin (sikäläinen tielaitos) tilausehto, vai oliko se saatavilla muihinkin autoihin tehdastoimituksena?