Olisiko kenelläkään kuvaa Vabiksen G-670 vaihdelaatikon planeettaosan käyttölaitteista? Eli kyseessä on Scania-Vabiksen 5-portainen vaihteisto varustettuna 2-portaisella Planeettaavaihteistolla. Omassa autossani tämä loota on pelannut paineilmalla (?) ja omistajan käsikirja (vm: 1964) väittää myös näin, mutta jostakin syystä kaikki näkemäni muut G-670:set ovat olleet kahdella vaihdekepillä varustettuja.
Yksi mahdollisuus tietenkin olisi nuiden paineilmavehkeiden säilytys käytössä, mutta tällöin ongelmaksi muodostuu puuttuva vaihdekepin nuppi. Joltakin vanhemmalta autoilijalta kuulin joskus, että tuo G-670:n keppi olisi ollut väriä vaille (Vabiksessa valkoinen 110:ssa harmaa) samanlainen, kuin 110.n G-760 laatikossa. Olisikohan näin?? Projekti alkaa muuten olemaan jo aika pitkällä, joten tähän(kin) ongelmaan pitäisi ruveta jo keskittymään.