Auto on osittain entisöity ja osa sähköistä purettu => hieman hankalaa päästä kärryille miten kaikki pitäisi kytkeä. Lähinnä mielessä etuvilkut, töötti ja pissapoika. Jarruvalot ei toimi => missäkähän luuraa ko. katkaisija ? Vilkut ei toimi => missäkähän luuraa vilkkurele ? Jossain kojelaudan alla kai ...
Telin nosto ei myöskään toimi muuta kuin antamalla virtaa suoraan HIAB:n teliakselin päällä laatikossa oleviin ohjausventtiileihin. Tämän nyt varmaan selvittää kun merkkikynällä hieman tutkii minne asti virta tulee ja minne ei.
Minulla on nyt sähkökaavio. Paikallisen kuljetusliikkeen jäämistöstä löytyi kokonainen Scanian Huoltokäsikirja -setti: - 4 isoa mappia - alkavat vuodesta 1970 ja mukana sen jälkeen tulleet kaikki päivitykset - aika yksityiskohtaiset on ohjeet (Moottorit, jäähdytysjärjestelmä, polttoainejärjestelmä, Kytkimet, Vaihdelaatikot, Kardaaniakselit, Etuakselit, Taka-akselit, Navat ja pyörät, Jarrut ja painejärjestelmä, Rungot, Jousitusjärjestelmä, Ohjausvaihteet, Moottorisäätimet, Korin pellit, Sähkövarusteet, Mittaristot, Ohjaamon korirakenteet, Sekalaista )
Otsikko: Vs: Scania LS 110: sähkökaaviota ?
Kirjoitti: T.S. - 02.10.11 - klo:23:26
Telinnostomoottorinkenttäkäämissä on muistaakseni lämpösulake (risa)joka on yleensä jo vanhana ohitettukin .Releen vetokäämin alapää kai maahan menee sen läpi,pieni ohut yksittäinen johto?.On ainakin 2 versio moottoria,muistelisin että HESSELMAN ja BOSCH.(Sörling ja joku muu valmistepaketti?)Aika samanlainen moottoripumppu kuin SÄHKÖ-ROCLAssa