/db Tuoreimmat viestit

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
61
Ongelmat, vinkit, jne. / Vanaja Laakerin kiristys
« Uusin viesti kirjoittanut N47 07.05.21 - klo:10:16 »
 Kuinka olette kiristäneet nelivedon etu-pyörän laakerin ?  Jossain ohjeessa sanotaan, rumpu pois ja heittokello  akselin päähän ja mitataan navanpäästä välys. Miksi rummun pitää ottaa pois ja eikö voida mitata muuten ? Kartiolaakerit autossa. Eikö voisi kiristää rengas ollessa paikallaan kiinni ja sitten löysätä hieman.  Kiitos
62
Ostetaan / Bedford RL 1960 osia
« Uusin viesti kirjoittanut raippa54 18.04.21 - klo:09:56 »
Kuuskyt luvun alkupuolen Bedfordiin olis hakusessa jousentapit ja holkit, takapyörien jarrusylinterit olis myös tarpeelliset, tarjoile tai laita vinkki mistä noita vois saada. Puh. 0500 408171.
63
Myydään / Joutsalaisen vinssi
« Uusin viesti kirjoittanut raippa54 16.04.21 - klo:23:09 »
Myytävänä Joutsalaisen vinssi ja tornin tyviosa, hinta 50€, tiedustelut numerosta 0500 408171.
64
Myydään / Rappukippi
« Uusin viesti kirjoittanut raippa54 16.04.21 - klo:23:06 »
Myydään vanhan ns. rappukipin aisat sekä kipin käyttölaite, hinta 50€. Tavarat Kuopion seudulla, tiedustella voi numerosta 0500 408171.
65
Myydään / Hiab 670 kääntäjä(rotaattori)
« Uusin viesti kirjoittanut Timok 14.04.21 - klo:12:42 »
Myytävänä vm. - 73 ympäripyörivään kääntäjään "jakopesä", muistaakseni nimeltään. Käyttämätön.                                                     
       Timo Kujala 0500365666 Isokyrö
66
Veteraanikuorma-autot yleensä / Vs: Bedford RL 1960 valmistenumero
« Uusin viesti kirjoittanut Sisulla 23.03.21 - klo:11:20 »
Joo, kyllä sen voi itse lyödä runkooon mahdollisimman lähelle kilpeä, jos on mahdollista tai sitten johonkin muuhun sopivaan paikkaan. Katsastusmies sitten todennäköisesti vielä lyö siihen numeron kahta puolta omat merkkinsä. Näin olen ainakin itse toiminut vastaavanlaisessa tapauksessa.
67
Veteraanikuorma-autot yleensä / Vs: Bedford RL 1960 valmistenumero
« Uusin viesti kirjoittanut raippa54 22.03.21 - klo:07:57 »
Kiitos tiedosta. Vähän tuon suuntainen tieto minullakin on. Kuulin, että joihinkin näihin Bedfordeihin olisi meistetty tuo valmistenumero vasta maahantuojan tai merkkiliikkeen toimesta täällä Suomessa.
Mitenhän lienee tuon peltisen tyyppikilven laita museotarkastuksessa ja katsastuksessa? Minun "aihiosta" sitä ei ainakaan löydy enää mistään. Valmistenumerohan löytyy vielä tallessa olevasta rek. otteesta ja senhän voi varmaan vaikka itse meistää tuonne runkoon.?
68
Myydään / RADIOITA-ANTENNEJA ja KAIUTTIMIA.
« Uusin viesti kirjoittanut KAJARI 21.03.21 - klo:18:52 »
Myytävänä huollettuja BLAUPUNKT autoradioita. HIRSCHMANN kylkiantenneja ja erilaisia Kaiuttimia.
 Tarkemmat tiedot soittamalla p.0400-563928. Matti Yli-Piipari  Kauhajoki .
69
Veteraanikuorma-autot yleensä / Vs: Bedford RL 1960 valmistenumero
« Uusin viesti kirjoittanut Sisulla 21.03.21 - klo:15:57 »
 Moi, eipä tainnut tuohon aikaan olla vielä kaikissa meistettyä rungon numeroa. Traderiin vm -61 katsastusinsinööri vaati vasta 1966 meistetyn numeron messinkikilven lisäksi.
70
Veteraanikuorma-autot yleensä / Bedford RL 1960 valmistenumero
« Uusin viesti kirjoittanut raippa54 20.03.21 - klo:11:37 »
Missähän tuon Bedford RL vm. 1960 auton valmiste/runkonumero sijaitsee, tai missä noiden vanhojen Pettereiden runkonumerot yleensä on, kai ne on meistetty johonkin runkoon, eikä vaan tyyppikilpeen?
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10