Ihan merkityksettömia asioita pohdiskellessani(kuulemma estää dementiaakin!).Näyttäis että pakosarja on kuskin puolella ja tuotu rungon ali äänenvaimentaja ojanpuolelle!.Muistelisin että SO koneessa o.350 on pakosarja kuskinpuolella!?.mulla on sellainen auton raato!,ja samoin SU 375 koneessa, SV o.400 koneessa olis apumiehenpuolella?,o,600 Jyryjä en muista?.Jarrupönttö astinlaudan takana näyttää alipainetehostimen purkilta?,sekin oli K-38 SO ja K-39So autoissa eripuolella!.En tosin tiedä varhaisten ilmajarrujan pönttöjen mallia?.On sellaisen ohjekirjakin jossain?.Erikoinen juttu että on putki alhaalla?,eikös se ollut pakollinen 60-70 välillä viedä katolle?,koskiko säiliöautoja?,naapurin(ja monen muun!) varhaiset omatekoiset säiliöautot oli juuri tuollaisia että oli irtosäiliöitä putkitettu yheen!,on ihan ekoja kaarevalasisia?1959->.Sitten pakoputken päästä puuttuu säiliöautossa vaadittava kipinansammutus verkko,usien oli hitsattu vanha maitotongan kaula väärinpäin putkeen ja oli kuin veturin kipinänsammutus verkko laajennetussa pakarin päässä!