Kirjat kertoo Konetta oli kahta kokoa ja merkinnät W =6V-71 kone ja X= 8V-71.Eli epäilisin autoksi merkintää EWW,EWX tai tandemina EWX.EXX.En ole koskaan katsonut kilpeä.Tikinmaalla on 2 kp sellaisia.Laatikko oli jossain vaiheessa SPICER kun AJOLINJA koeajoi muistan sen,mutta ne tehtaat tais liittyä kaikki EATONiksi joskus.Välillä oli EATON&YALE&TURNER ja TURNET ja CLARKE oli aiemmin liitossa jo?.Mulla oli 5V takaa Keltaisesta Pörssistä ilmoitus missä sellasen Tandem vaihtolavalaitteilla oli myynnissäö eteläsuomessa.Kaikki harmaat nokallisetkaan ei ole J6 vaan on nyös pienemmällä yksinopeuksisella perällä J5 ja J4kin joista en tiedä mtä eroa?.Niista DETROIT koneet on myyty LAATUMERKKEIHIN varaosiksi kun niistä on aikaa jättänyt koneista.Samoin ns J6 koneet 330CID meni Pakistaniin ,Leylandit ja isot Petterin koneet ei kelvanneet.Liika suuri kulutus.Pakistanissa arvostetiin sitä GM 330 koneila voi ajaa vaikka kannentiviste vuotaa ,ei ole vesireikiä ,kiertoa on takapäästä kanteen.Ei mene vettä öljyyn!.Ei nää uudemmat kiehdo!,kävin eilen katsoon TL Turbokoneella,olis aika korjattavissa oleva hytti.On vaan uusissa lapsenpaskanvärinen guttaberga verhoilu ja 2-puolainen guttaberga ratti,niin TMssäkin ,jonkun VAUXHALL sama?.