/db Bedford myytävänä

Kirjoittaja Aihe: Bedford myytävänä  (Luettu 4265 kertaa)

Jyrki H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
Bedford myytävänä
« : 07.03.13 - klo:20:42 »
Uudessa Mobilisti lehdessä olisi Bedford J6 vm-69 myytävänä ! Ajettu ainoastaan 10.000 km ja on vanha paloauto.Vaihtolavalaitteet ja lava.Museorekisterissä.Jarrut kunnostettu.
Auto sijaitsee Turengissa !

Tiedustelut! 040 9004720 Mäkinen

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Vs: Bedford myytävänä
« Vastaus #1 : 07.03.13 - klo:21:28 »
Toisille se käy kaikki!.Vanhasta paloautosta ei monet saa tehdä mitään muuta!,mä en saanut lupaa vaihtolava laitteelle kun auto ei 1966 ole ollut kuin soralava-auto,ja se on 1980 lyhennetty hinuriksi 60cm.Siollä on siis historia suomessa ja on alkuperäisellä koneella,ei ol V8a!.Kai meissä yliTÄHÄN MENNESSÄ  kymmenessä joita olen tavannut romppeitaostaessa ja  myydessä on jotain vikaa kun ei hyväksytä sitä että säännöt ei koske kaikkia?Ei kai nää kerhot ja jäsenmaksut ole meitä varten?.Syyskuun puolivälissä lähetin kyselyn kuulemma "Se on  SAHK VETKUlle määräämälle kat"s,ei ole vastausta ole tullut.liekö väärä osoite?,toinen MS tarkastaja vastasi.Eisilti , munkaan se osoite mistä kyselin ole enään voimassaEi voi painaa lehteen mitä yli 10 henkeä TÄHÄN MENNESSÄ on sanonut tästä palvelusta ja palvelijasta!,tunnetut pikä'nlinjan harrastajatkin on sanoneet että pitäis nostaa kissa pöydälle.Sanoin älkää puhuko mitään teidät suljetaan yhteisöstä vaan kukaan ei p uhu teille!,sanoin mä voin uhrautua ja erot ens vuodenvaihteessa
« Viimeksi muokattu: 07.03.13 - klo:22:10 kirjoittanut T.S. »
Eiköhän tää ollu tässä?

Jyrki H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Bedford myytävänä
« Vastaus #2 : 08.03.13 - klo:07:52 »
Linkitin tuon Bedfordin myynti ilmoituksen ihan hyvässä tarkoituksessa ja lähinnä siitä syystäkin kun ei varmaankaan kaikille tule Mobilisti lehteä ja vielä tein sen jopa ilman Mäkisen lupaakin.Mutta kuten sanoin niin ihan hyvässä tarkoituksessa ja missään nimessä ei sellaista tarkoitusta minulla ollut että tämä alkaa rönsyileen kaikenlaista.Eli ihan vinkkinä laitoin myynti ilmoituksen että tuollainen helmi olisi nyt tarjolla jollekkin kuka haluaa talliinsa valmiin museorekisterissä oleva kuorma-auton.

Sen verran vaan haluan kommentoida tuohon nimimerkki T.S:n kommenttiin että voihan tämä kyseinen Bedford olla ollut vaihtolavalaitteinen auto jo uudesta asti palokunnalla,jonain kalustoautona tai muuna vastaavana ja ainoastaan hälytyslaitteet poistettu siitä kun ovat myyneet sen pois.Tämä nyt on arvaus,eli en tiedä auton historiaa mut tälläinenkin mahdollisuus on voinut sillä olla.Omalta kohdaltani " piste " tähän asiaan ! Tarvittaessa poistan tuon myynti ilmoituksen,mutta olkoon vielä hetken aikaa.

-Jyrki