/db Bedford j6 vm -64

Kirjoittaja Aihe: Bedford j6 vm -64  (Luettu 8918 kertaa)

AAL

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
Bedford j6 vm -64
« : 16.09.10 - klo:21:04 »
takanavan stefaa ei löydy mistään... onko vinkkejä mistä kannattaisi kysellä? vantaan tiivistekeskus ja etra ei ainakaan löydy...

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Vs: Bedford j6 vm -64
« Vastaus #1 : 17.09.10 - klo:10:43 »
Meille tuli Helsingin Laakerin HL Groupista,se samaa konsernia.Se on varmaan tuumamittainen?.Mulla on EATON-perä joita ei J6 varmaan ollut koskaan?. Alkuperäinen oli nahkastefa!.Mitat 120,65x 152,4x 14,28.Mulla on joitain pienempiä uusia vanhaa varastoa.Sit o joitain uusia laakereita Volvo kauhakuormaajan akselissa olleita,käy jommaksi kummaksi laakeriksi Sisuun ja Volvoon takanapaan,sisimmäiseksi tai ulommaiseksi takapyötään jotka ollujt asennettuna mutta ei koskaan käytössä.Ne on vanhat perät sellaisia että autoa ei kannata jättää parkkiin kaltevaanpaikkaan päiviksi,muuten on peräöljyt jarrurummussa.kokemusta on 2pv jarruremontissa oli toinepuoli ylhäällä ja meinas menä öljyt toisenn rumpuun!.Tutuilla on samoja koemuksia mm Mersuisa.
« Viimeksi muokattu: 17.09.10 - klo:10:59 kirjoittanut T.S. »
Eiköhän tää ollu tässä?

Tapsa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Bedford j6 vm -64
« Vastaus #2 : 17.09.10 - klo:17:51 »
Menee hieman mainoksen puolelle mutta uusimmassa Konepörsissä oli Bedford J6 myynnissä josta olisi varmaan varaosa autona entisöijälle verraton apu Bedfordin vaikeasti saatavissa oleviin varaosa pulmiin . Ei ollut kovin kalliskaan .

Jyrki H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Bedford j6 vm -64
« Vastaus #3 : 17.09.10 - klo:18:57 »
Konepörssi lehdessä on myös myynnissä samassa ilmoituksessa Bedford J6:n kanssa Fordson Thames vm-56.Petterin vuosimalliksi mainitaan-64 ja kuvan perusteella melko hyvin säilyneitä autoja kumpikin. Toisaalta olisi sääli rikkoa tuo Petteri varaosiksikin.

Nimimerkki T.S.:lle.En ole ihan " satavarma " mutta minun mielestä Eaton perää oli myös Bedfort J6:ssa myös.

AAL

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: Bedford j6 vm -64
« Vastaus #4 : 17.09.10 - klo:19:22 »
siitä ilmoituksestahan se sitten lähti meinaan petteri... :D :)ja on kyllä yllättävän hyvä yksilö,mutta koskaanhan ei tiedä mitä tuleman pitää ...eli siihen niitä osia ja vinkkejä oon kysellyt täällä palstalla ...

Tapsa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Bedford j6 vm -64
« Vastaus #5 : 17.09.10 - klo:19:34 »
Eli varaosat ovat entisestään enemmän hakusessa  ;) . Taannoin oli myös nettikoneessa J6 myynnissä ,tosin bensamoottorilla mutta kaiketi muuten sama auto tekniikaltaan.

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Vs: Bedford j6 vm -64
« Vastaus #6 : 17.09.10 - klo:22:59 »
VETKU RY osastolla on ollut kahtena kesänä MESI-AUTON rompetorilla BEDFORD J5 J6 ja vanhat BULLDOG ennen kumihela aikaa uusia jousen riipukkeita paljon ,tappeja ei tainnut olla?.Englannissa on "ebay.co.uk" huutokauppasivuilla,ensin valitsee "motors" ja siitä  ,"classic car parts"valitsee ja sen vasemmalta laidalta listasta sen automerkin mhin hakee osia,lähes kaikkia osai ollut myynnissä vuodenaikana.Pitäis vaan hommata  siihen kirjautumalla huuto oikeudet ja "Pay.pal" maksutapa.Mulle on tutut jolla on ne huutanut osia.Joitain osia on tullut amerikan ebay katta myös.Siellä on uusia J6 ja J5 ja pienen Bulldogin takajärrysylintereitkin ym.ym nytkin.Google löytää monta firmaa siellä jotka myy Bedfordosia.  T.S.
« Viimeksi muokattu: 19.09.10 - klo:08:21 kirjoittanut T.S. »
Eiköhän tää ollu tässä?