EATONperiä on useanlaisia jotka eroaa toisistaan.Mullakin on kahden eri oppaat ja ajarrut on muistaakseni erilaiset.Käyttäjien kuvat 40 ja 41 on BEDFORD 1967 EATON 22800 ilmajarrujen jarrujen ja per'n kuvat.Se oli se jolle jo sai 10TN akselipainon.Onko siinä sellaiset jarrukellot jotka vetää ulospäin ja sojottaa jarrukilvesta ulospäin kuin FORD hävittäjä GAZ ,BEDFORD j6nestejarrusylinteit?.Niitä näkyy netissä uusina INTIASSA ASHOK-LEYLAND merrkkisinä.SAVIEMinä joissain Relluissa oli ainakin edessä nestejattut ja takana ilmat?Tutun auto tais olla pikkupyöräinen.VOLVO /RELLU hytillä.Ehdin varmaan tänään käydä paikassa jossa on paljon pikku Volvoja (610)purettu,joku tais ollla Rellu Saviem.Mies ainakin tietää kainen aiheest vuodest 1973 alkaneella purku kokemuksella!.Siellä on varmaan myös amerikan DODGE,sellainen hirveän ruma pesula/maito/jäätelöauto!.Mutta tuiskin on EATON perällä?.Vai olksko ollut FORD?.Voi niissä olla silti samoja osia,raskaankaluston jarruvalmistajia on harvassa!..Kun kuulemma VOLVO 610 perä hajoaa tasasupyörästöstään niin FORD A 406 "ARSKAN" perämurikkakin käy Volvon banjoon!.Katsoin juri netistä googlesta hakusanalla dodge g13,ai se on tollainen auto.Tiedän kaksi aihiota,toinen pikkupyöräinen 4 kon VALMET? ja toinen isopyöräinen varastona täynnä tavaraa!.Pikkupyöräistä kaupattiin mulle markka-aikaan 5000-.Tuskin myy pelkkiä jarruja?