Eli jos ymmärsin oikein, vaihteisto on aina sama (eli kardaani pyörii samaa vauhtia !), perässä on isompi välitys jolla kompensoidaan napavälityksen hitaus (vetoakselit pyörii lujempaa, vääntö pienempi => kestää paremmin). En ole varma tuosta 76-laatikosta, mutta kaksi köppiä oli ja tiedossa että vaihteisto vaihdettu jossain vaiheessa. Voi olla että planeettan paineilmavaihtaja vain on poistettu ja sen tilalla keppi ? Yhtenä vaihtoehtona mieleen että on napavälitykset laitettu myöhemmin ja jätetty alkuperäinen perä, silloin olisi hidas (mutta eikö se olisi tosi hidas tällöin ?) Pitänee tarkemmin selvittää vaihteiston tyyppi ja perän välitykset.
Olisi hyvä peli, mutta kun tarkoitus harrastemielessä ajaa lähinnä maantieajoa, taaja välitys lisää meteliä ja polttoaineenkulutus kasvaa turhaan. Ei ole uittoauto ja hanskalokeron kilvessä ainakin luki suoraan LS 110 S 46.