Edelleen kaipaisin apua Scanian jarrujen ymmärrykseen. Mikäli oikein ymmärrän, releventtiilillä ohjataan painetta vetoakselin ja telin kelloille eli paine ei tule suoraan polkimelta jarrukelloille ? Ohjauspaine tulee tuolle venttiilille, mutta siinä päällä on T-haara ja siitä se jatkaa toiselle puolelle runkoa ja on kiinni seisontajarrun painejohdossa ? Ei oikein ymmärrä. Ei olisi kenelläkään kaaviokuvaa satakympin paineilmajarrujen toimintaperiaatteesta. Piti irroittaa se releventtiili, mutta on niin tiukassa ja pahasa paikassa ettei viitsisi turhaan irroittaa jos vika kuitenkin on muualla. Jos ymmärtäisi tuon periaatteen, voisi putki kerrallaan tarkistaa toimintaa. Ongelma oli siis se, että vetoakseli ja teliakseli ei jarruta lainkaan (ei tule lainkaan painetta).