/db BEDFORD TK istuimet

Kirjoittaja Aihe: BEDFORD TK istuimet  (Luettu 4487 kertaa)

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
BEDFORD TK istuimet
« : 27.07.11 - klo:16:40 »
Kuvassa on 60-L loppupuolem mallin BOSTRÖM istuin Bulldog Bedfordista.Mulle käy uudemankin -70L puolen jossa verhoilussa ei ole non montaa eri palaa vaan koko istuin päällinen on samaa kappaletta.Tai pyydetään tarjouksia kuka tekee?.Pieniä palojahan siihen vaan mnee muta monta saumaa!T.S.
Eiköhän tää ollu tässä?

Jyrki H

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: BEDFORD TK istuimet
« Vastaus #1 : 28.07.11 - klo:20:54 »
Kuvassa on 60-L loppupuolem mallin BOSTRÖM istuin Bulldog Bedfordista.Mulle käy uudemankin -70L puolen jossa verhoilussa ei ole non montaa eri palaa vaan koko istuin päällinen on samaa kappaletta.Tai pyydetään tarjouksia kuka tekee?.Pieniä palojahan siihen vaan mnee muta monta saumaa!T.S.


Et sitten ollutkaan TS se kaveri joka osti tuon minun jo aikaisemmin mainitun penkin.Penkki oli minulla myytävänä kaverin osastolla Hälläpyörämarkkinoilla ja oli aika nopeastikin kaveri saanut sen myytyä.Olin tähän asti ihan varma että T S sai penkin,eli oletin ettö ostaja olisit ollut sinä.Sen on sitten ostanut joku muu Bedford harrastaja 15-Eurolla. Penkki oli ihan samanlainen kuin on tuo sinun linkittämässä kuvassakin.
« Viimeksi muokattu: 28.07.11 - klo:20:56 kirjoittanut Jyrki H »

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Vs: BEDFORD TK istuimet
« Vastaus #2 : 28.07.11 - klo:23:37 »
Oli se sun penkkis mielessä mutta en päässyt tuleen Hälläpyörään.Hyvä että muutkin alkaa Diggata merkkiä,tarpeeseen varmaan meni!.Parolassa on kai rakennettu monta vuotta ERT3 mallia,hyttikin on kulmia vaihdettu kun on kolhittu nosturiautona.Oitissa on yksi ERT3 tekeillä,Lopella valmis EJM.Ostetaan seuraava myyntiin tuleva penkki!.T.S.
Eiköhän tää ollu tässä?