käyttöohje kirja löytyy.. ei kerro mitään asiasta.
tuon ventiilin päällypuolella kannen alla aluminen kuppi jossa o rengas, tämän alla jousi.
sitten viimeisenä tuollainen jousikuormainen ventiili
https://picasaweb.google.com/110070881190896240931/Koneet#6195935884234869970myönnetään kuvat huonoja ja ehtoolla kiirussa otettuja, kun ensi kerran asiaa könytä alle otan paremman potretin.
jarrupolkimen vivut voitelin, tuntu vuoto asettuvan, johtopäätös tähän oli että kun parkissa pikkuisen painoi jarrupoljinta niin vuoto loppui... nyt ollut 2 päivää 6 baarissa molemmat viisarit, riittävän hyvä tähän väliin.
mutta onko veteraani kuormureiden kanssa osien saanti tosiaan näin paljon huonompaa kuin vanhoihin rattoreihin? lähes joka liike järestään ei oota..
kiinnostaisi kyllä ruottinkin paikat, uudet tahi käytetyn osan.
autolavan laitteista sain vuodot sekä nypytyksen pois, hytti kelpaa leimalle, kardaanin ristikot ei.
ei kukaan ole sattunut vanhoja varaosa kirjoja koplaamaan talteen?
vaikkei kaikkia osia enää k.o nummeroilla löydykkään niin koko tai idea käy hyvin selkeäksi.
itse saannut koplattua belaruksiin 60 luvulta tähän päivään, tai no työpuolesta pakkokin ollut haalia