Joo kyllä minäkin uskon että on kestävä värkki, mutta tämä on ilmeisesti ollut käyttämättä pitkään ja liekkö
sitten ryytynyt. Eilen purin laatikon kyljestä semmosen pienen venttiilin joka oli aivan juntturassa ja letkutkin paskaa
täynnä! Aattelin tänään irrottaa ne kaksi muuta ja kokeilla sen jälkeen mitä tekee...ennen kuin alan sitä
sylinteriä irrotteleen.
Tuleekos sieltä öljyt pihalle kun sen puolittajan irrottaa eli kannattaako ensin laskea öljyt mäkeen?
Täytyy kuiteskin noi öljyt vaihtaa että samapa tuo...Hain tänään uudet akut vehkeeseen!
Lisäys 3.1.09
Tuli tuossa uutena vuotena pideltyä nuo kaksi muuta venttiiliä.... sisso mutta ne vasta juntturassa oli!
Keskimmäinen tuosta sarjasta varsinkin,jouduin siihen laittaan uudet o-renkaat kun alkoi valskaan.
No nyt ne olis putsattu ja rassattu eikä muuta kun paikalleen mutta on tota pakkasta hieman liikaa!
Lisäys 9.1.09
Yritin irrottaa pyhänä tota puolittajan sylinteriä , mutta en saanut sitä kokonaisena lähtemään?
Osina se kyllä irtosi / aukesi ja sain sitä myöten sen putsattua. Oli melkein täynnä vettä ja paskaa.
Eikä se akselikaan mikä menee laatikon sisään liikkunut ihan herkästi!
Sain sen putsattua ja kasattua mutta en ilmeisesti sitä akselia tarpeeksi herkistellyt!
Mutta nyt kun heitän "pikku-alueen" päälle niin kytkinpoljin vetää lepsuksi eli edistynyt minä ilmeisesti jo
olen ? Mutta ei ilmeisesti jaksa vielä painaa liikettä loppuun asti...
Keskimmäisessä niistä venttiileistä tuntus ehkä vuotavan sisäisesti epäilen että se aiheuttaa nyt tuon.
Huomena jos kerkeen niin vaihdan niistä venttiileistä kahden paikkaa keskenään niin näkee mitä tekee!