No, sisuissa on yksinkertaiset jarrut. Käsittääkseni jarruja saa säätää ihan lakisääteisestikin itse (lue: mikäli sisun ostan, korjaan ne itse alusta loppuun).
Valoja, tai niiden kromikehyksiä on nuo romuttamot / muut ladonseinämät täynnä, pitää vain silmänsä auki.
Lampun kromiosien hinta on siinä 2 e / postimerkin kokoinen alue uudelleen kromattuna. Palaisiko siihen nyt sitten vaikka 100 e.
Tottakai lava pitää vaneroida uudestaan, mistäs puutavara? No, huutokaupoistahan se on jo huudettuna valmiiksi. Sahateollisuus haukkaa p***aa oikein kunnolla lähiaikoina.
Pisteosia olen tässä kerännyt jo muutaman vuoden, odottelen tässä vain, että tulee oikeanlainen aihio mistä rakentaa.
Todellisuudessahan kuorma-auto on, mikäli se on pelleilltään, pisteosiltaan ja tekniikaltaan on kunnossa on helpompi entisöidä kuin esim. vanhempi henkilöauto, jossa kori on esim. koputeltu puukehikon päälle. Esim. jokin ponttooni mersu tai vastaavasti uudempi siipimersu, jonka puskureiden kromit maksaa saman verran kuin kaksi akseliseen kuorma-autoon taka-akselin renkaat töineen.
Tottakai entisöinnissä palaa rahaa, se on selviö. Turha sitä on itkeä, ja kyllä, sen verran olen romujen kanssa pelannut, että 3000:lla eurolla et saa virheetöntä kuorma-autoa, etenkään sisua.
Sisustan verhoiluista, vertaan taas henkilöautopuoleen. Minä saan keinonahkasisustan 50-vuotta verhoilijana toimineelta kaverilta 800 e. Kyseessä siipimersun ns. jenkkisohva tyylinen etu -ja takapenkki. Toki jokin foordin kumimatto voi olla hinnoissaan, en sitä kiellä.
No, asia mitä alunperin tiedustelin niin oli se, että tuo tänään katsomani kontio-sisun perävälitys ei toimi kuin pienellä alueella, eli voiko sillä nyt ajella sitten 50 km / h tai jotakin sen suuntaista. Sitä tiedustelin tässä vain että onko tuo miten korjattavissa tai onko jollakin ollut samantyyppistä vikaa?