/db Kansipahvi D96A Volvoon

Kirjoittaja Aihe: Kansipahvi D96A Volvoon  (Luettu 4261 kertaa)

Jallu

  • Vieras
Kansipahvi D96A Volvoon
« : 08.03.10 - klo:22:13 »
Tervehdys!

Haussa olisi kannentiiviste Vetkun eestiläiselle yhteistyökumppanille Tõnu Piiburille Volvo D96A -moottoriin. Tietäjät, ottakaa yhteyttä s-postilla tai puhelimitse 044 310 0680.

t. Jallu

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Vs: Kansipahvi D96A Volvoon
« Vastaus #1 : 09.03.10 - klo:14:10 »
Orimattilan maaseudulla Tönnön ja Luhtikylään menevän tienvarrella on vanha Kuorma-auto korjaamo jossa on paljon tiivisteitä!.Ne tarviis vaan etsi itse malli mukana!,ne ei vietä aikaa sen kasan vierssä ja kaikki nykypolvesta ei enää tiedäkään mihin ne on!.Etsin omaani tiivisteitä päivän ainakin mun ne antoi itse hakea.Ei olis ollut kalliita jos olis olut oikeita!.SCANIAA ja VOLVOA suurin osa.En muista sen omistajan nimeä,onneksi.ei tule turhia soittoja!.tarjokkaa joku Rompekauppias koko kasasta jotain ja myykää Rompetoreilla!Eri tiivisteitä,kansi,imusarja/pakosarja ym on minusta satoja!
Eiköhän tää ollu tässä?

Jasa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
Vs: Kansipahvi D96A Volvoon
« Vastaus #2 : 09.03.10 - klo:18:44 »
Ideana varsin hyvä  että joku rompekauppias ostaisi koko tiiviste kasan pois mutta silloin voi vaan toivoa että tämä rompekauppias sitten tietäisi että mikä tiiviste on mihinkin autoon sillä muutenhan tilanne pysyy samana ainoastaan sillä erotuksella että rompetorilla seisoo sen tiivistekasan vieressä kaksi tietämätöntä ,ostaja ja myyjä . sen sijaan että saisi itse rauhassa oman malli kappaleen kanssa etsiä oikeaa tiivistettä  .Hinnat aina ymmärrettävästi muuttuvat toisenlaiseksi mitä enemmän on välikäsiä mutta bisines on bisines. ;D

Jallu

  • Vieras
Vs: Kansipahvi D96A Volvoon
« Vastaus #3 : 09.03.10 - klo:19:57 »
Pahvit löytyivät! Kiitokset avusta ja vinkeistä.

t. jallu

T.S.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 741
Vs: Kansipahvi D96A Volvoon
« Vastaus #4 : 10.03.10 - klo:12:43 »
Ne on olleet aiknaan niille hankkiessa arvokkaita ja tietäävät hinnat.Älkää nyt ainakaan yittäkö koko kasaa 2-e/kpl ettei käy samoin kuin niiden männärenkaidenkanssa että myyjä murensi ne ja sanoi "Saat ilmaisin!"
Eiköhän tää ollu tässä?