Se kuumeneminen oli ongelma muistan faijan kanssa liikkumisesta.Paloautot varsinkin pilattiin nokkapumpulla,syylärissä oli raakasti reikä tehty kardaanille ja putket juotettu umpeen jolloin koko reijän yläpuoleinen osa oli pois käytöstä,ei kiertänyt vesi.Aina sitä kahvitauolta lähtiessä mekin katsotiin auton alle mitä oli vuotanut maahan,jos oli vuotanut sitä nestettä vielä oli edes!.Nokkapumppuun vaihto voi myös olla niin suuri rakentellinen muutos että on vaatinut uuden katsastuksen?,etuylitys muuttuu suuresti,ja painot.Paloautot oli muutenkin keinoteltu "kotimaiseksi valmisteeksi(",jotta saatiin Palosuojelurahastosta paremmin fyrkkaa) kun päällirakenteiden ja esim renkaiden hinta oli suurempi kuin bensa-alustan!.Nokkapumppu tiettävästi oli yksin jo 60000mk?.Kun aikanaan sallittiin käytettyjen osto säiliöpaloautoiksikertoovat .,piti kats inssin ja palopäälikön ja korjaamonomistajan taata että auto pelaa 3V.Uudelle ei kukaan tehnyt tarkastusis että laite on "rytäys",syyläri tuhottu,jäähdytystehot poissa kalliista autosta!.Viimekesänä tuli taas työmaalle yhden For Custom romut missä oli sellainen pilattu jäähdytin.Teki kaikkia Paloautotehtaat niin vai vain joku?