Faija ajoi 33V E-liikkeen autoja ja siitä 17V BEDFORDEJA.Kerran jäi tielle kun CAV syöttöpumpun akseli katkesi ajossa.AUSTIN verrattuna hyvä auto.Oli ne ekojan BEDFORD TK ohjaamin kuin itse tehtyjä .Liianpieniä leikkaukseltaan,maalattua peltiä paistoi raosta ja meriheinämattoa.Jotain merkissä oli kun 59-71 oli eniten myyty Ka merkki?.1970-L lähtien Pakistanilaiset keräsi suomesta kaikki BEDFORD 330 moottorit.Sanoivat parempaa ei ole kun BEDFORD kehittämä vedenkierto kanteen takaa blokissa ei ole vesireikiä kanteen ja tiivisteeseen.Kehuuvat sillä voi ajaa vaikka kannentiiviste vuotaa ulos ,ei mene vettä öljyyn!SCANIA 110 on samakierto systeemi.Blokivalu on kromiseosvalua,Leyland kovakromi irtoputket kun kone kuumeni meni vähän ryppyyn kun eri lämpölaajenema kuin valublokissa ja siksi kone kävi ahtaaksi ja sammui.Putket irroitetaankin kaasupillillä pystysuora viiva punaiseksi niin menee ryppyyn ja jähdyttyään irtoaa helposti ilman ulosvedintä.Olin ostissa yhtä UKKO PETTERIÄ jossa oli nosturi ja tehtaan runkopalkit oli perässä lyhentämättömänä.Oli vielä ollut pitkä lavakin.Ne aisat oli alustana uutena taaksepäin tosipitkät!.Sopi hyvoin asentaa vielä TEIJOnteli.Isäntä sairasteli ja valitti,halusi tehdä traktorin rankakärryn ja on katkaissutkin rungon.Olisin antanut valmiin traktorikarryn vaihdossa josta puulava mädäntynyt pois.Halusi just tämän katkaista!,ja on parantunt ja katkaissut sen.